Xterminalova sit

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 21 16:54:40 CET 1999

Dobrý den,

u nás na škole uvažujeme o zakoupení nové učebny a stroje ze staré bych
velmi rád použil jako Xterminály (jedná se o 486/66, 16MB RAM, diskless,
obyč. VGA karta).

Nevíte, prosím, někdo o nějakém dokumentu, který by mě nakopl, kudy do
toho?

Zajímal by mě jednak vzdalený boot s nfs-rootem a natažení Xserveru s
napojenim se na xdm, nebo něco podobného. Rešil-li to tu už někdo, mohl
by mi poradit, jak na to a příp. na co si mám dát pozor?

Síťové karty mají univerzalní boot-ROM, ale s omezením pro TCP/IP na
max. (tuším) cca 400kB. Bude to na to stačit?

Díky za příspěvky...

Zdraví
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72