2 samba a vice siti - pristup z jednoho segmentu site do druheho, WINS, Okolni PC ve Win95

Nesvacil Jiri nesvacil.jiri na posys.cz
Čtvrtek Leden 21 13:23:23 CET 1999

!! Tato zprava nejspise neprosla, tak ji zkousim poslat znovu. !!

>: Nevite nekdo jak zajistit vyhledani pocitace s linuxem na jinem segmentu
>: site aniz by na pocitaci s linuxem muselo byt konto uzivatele s jeho
heslem

>ja bych zkusil napsat "remote announce = 1.2.3.4" do smb.conf,
>1.2.3.4 je IP adresa tech NTcek. Mozna to nezabere, mozna jo... ;-)
>Leos Bitto

Dekuji tento parametr zafungoval, ale bohuzel na druhem segmentu site pri
obnoveni v okolnich pocitacich je ukazan seznam serveru z prvniho segmentu
site - otoci se seznam serveru dle segmentu site. Jen na prvni nahled jsem
prinutil W95, aby seznam byl z druheho segmentu site a to v lmhosts. Asi
bude lepsi pouzit WINS.

Dokazete nekdo poradit jak nakonfigurovat WINS, popsat cinnost nebo aspon
upravit muj popis ?

Senam serveru v okolnich pocitacich
1. na kazdem segmentu ma kazde pc seznam serveru z local browser cache
2. na kazdem segmentu existuje jedno pc, ktere je master browser cache
3. to ktere pc je master browser urcuje jakasi priorita, ktere je
specifikovana v smb.conf
4. jestlize pozadam o zobrazeni seznamu serveru v okolnich pocitacich w95,
seznam je vytazen z local browser
5. local browser je synchronizovan s master browser
6. master browser je synchronizovan se seznamem serveru ve WINS

Co se stane, kdyz pozadam o ip adresu k netbios jmenu ?
Nejprve se prohleda local browser a jestlize zaznam neni nalezen pozada se
wins ??

Co se stane, kdyz necham vyhledat pc dle netbios jmena ve Win95 ?
1. Pozada se o prevod jmena na ip adresu
2. Zjistuji se prava pristupu k samba serveru
--- Jestlize uzivatel prihlaseny do site NT nema na sambe stejne jmeno a
konto, pote se nenajde.
Je mozno zajistit, aby samba prihlasila uzivatele jako host a tedy
zpristupnila sama sebe a sve browsable zdroje k nahlednuti, ze existuji ?
Nekde jsem cetl, ze sambu je nutno znovu prelozit ??
Jeste udavam ze samba je ve stejne domene jako NT, ale kontrola hesla a
jmena je rizena linuxem.

Podle meho popisu by tedy melo stacit zapsat do smb.conf:
wins support = yes
a klientum nastavit ip adresu na wins server. Ja jsem ji nastavil v DHCP a
klienti si maji zjistovat Wins z DHCP.

Bohuzel z nejakeho duvodu nechodi vyhledani pc ani okolni PC ve Win95.
Dokazete poradit ??

dekuji