MX smerovane na CNAME bolo: ADMIN: zpravy s divnym From:

Pátek Leden 22 09:26:44 CET 1999

Dna Pi, 22 jan 1999 ste napisali:

>Tibor Pittich wrote:
>: Dna St, 20 jan 1999 ste napisali:
>:
>: Zdravim
>: >Mimochodem, to byste nevěřili, kdo všechno má nepořádek v DNS
>: >(MX ukazující na CNAME a podobně). Mezi jinými třeba penguin.cz,
>: >vc.cvut.cz a jiní.
>[...]
>: Ešte raz sorry, ak to spôobilo
>: listu, alebo niekomu inému problém. Po reloade zóny bude záznam
>: smerovaný na záznam typu A, ako sa sluší a patrí;)
>
>	Nic se nestalo, jen BIND 8 takovéto věci hlásí do logu,
> [...]

v tejto suvislosti by ma zaujimalo, ako si s takym zaznamom poradi BIND
starsieho data.. v danom RFC sa pise, ze to moze sposobit problem pri
resolvovani v niektorych starsich verziach, ale to RFC je datovane k
roku 1996 tusim. Aj ked smozrejme sa neda odporucat prevadzkovanie tak
stareho BIND-u :-))) predsa je mozne, ze sa niekde najde a nebolo by
prilis dobre ak by tam nechodila koli tomuto posta.
mate s tym niekto skusenosti?

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |