Souborove systemy Applu a UDF

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Leden 22 09:33:57 CET 1999

Jablečná oáza používá souborový systém HFS a pro čtení jejich médií existuje
hfs_fs (například hfs_fs-0.95, který mám odzkoušený s jádrem 2.0.35, nicméně
by měl běhat i s 2.1.xxx jádry).

O něčem pro UDF nevím (zatím), ale také by mne to zajímalo.

Slávek.