OT:GUI pre Perl

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Leden 22 11:44:48 CET 1999

> Kdyz uz jsme u toho, existuje neco, co jednoduse dela to, co dialog?

Existuje nekde dialog.pl, ktery ale na vsechno vola externi dialog.
Bezi mi nad tim na fakulte tri vcelku dulezite veci a jeste jsem se
nedostal k tomu, abych to prepsal cele do neceho lepsiho (C knihovna,
pure-Perl). A asi se k tomu asi uz nedostanu ;-)

Curses jsou prilis low-level a PerlMenu je IMHO nepouzitelne.

 The total number of bytes in all expressions in the GROUP BY clause is
 limited to the size of a data block minus some overhead. --Oracle SQL Ref.