Zmena nazvu procesu

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pátek Leden 22 11:38:38 CET 1999

Zkousel jsem to i na HP-UNIX a funguje to :)))

strcpy(argv[0],"Neco blabla");

jenom by me zajimalo jak dlouhej muze byt ten retezec, nechtelo se mi
experimentovat

                                                                       Ahoj

Odpovězte prosím uživateli: linux na linux.cz