Fw: Chcete zpatky penize za Windows, ktere nepouzivate?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Leden 22 13:16:16 CET 1999

Petr Snajdr wrote:
: > Skupina odstartovala teprve vcera, ale k odberu jejiho obcasniku se
: > prihlasilo uz pres tisic zajemcu. Stranky obsahuji i historii vracenych
: > penez za Windows, pravni pripravy pro akci a odkazy na diskuse. Po
: > pravni strance by melo vsechno jit diky obsahu licence MS pro koncove
: > uzivatele (jeji platnost konci 15. unora t. r.). Linuxaci a spol.,
:
: Co to znamena: .."jeji platnost konci" ..?
: To jako, ze pak uz jejich SW nikdo nebude moci pouzivat :-) nebo
: s nim bude moci kazdy delat co chce?

	Já jsem tam viděl, že 15. února zamýšlejí organizovat "Microsoft
Windows Refund Day", čili aby si lidi pokud možno schovali požadavek
na vrácení Wokne zrovna na tento den, aby celá akce byla viditelnější.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //