ppp jde, ping nejde

Jan Marik marik na uochb.cas.cz
Pátek Leden 22 15:35:57 CET 1999

Zdenek Precek wrote:

> Vypada to, ze volany system nevi kam posilat odpovedi.
> Podivejte se, zda ma pppd na volanem systemu option 'defaultroute',
> a pokud ano, zda na tomto systemu uz defaultni smer neni definovan.
> V rozporu s manualem totiz pppd defaultni smer neprestavi, ale necha
> puvodni.

Zdar
No podle man se mi zda , ze option ' defaultroute' ma smysl v tomto pripade
pouze na mem domacim pocitaci a znamena, ze pocitac v praci, pres ktery se chci
zapojit do site bude pouzit jako router.  Pocitac v praci by mel obsahovat pppd
option' proxyarp ' a tim se zajisti , ze vyzobne i pakety adresovane memu
domacimu stroji. Pocitac v praci ma defaultroute nastaven na router site v
praci a ten posila pakety dal do sveta.
Jestli se mylim, opravte mne.

S pozdravem J. Marik