Problemy s X - nebo fvwm?

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Leden 22 15:50:41 CET 1999

Dne Pá, 22 leden 1999 jste napsal(a):

> Coze to bych take potreboval. Fvwm umi umistit okno na zadanou pozici ?
> Jak se to dela ?

Máš na mysli parametr -geometry?

Já měl na mysli zapoznámkování Random ve Window Placement, což má za následek
Interactive Placement. U starého fvwm se objeví nové okno tak, že jeho levý
horní roh je na místě myši a aktivuje se funkce Move, takže je třeba navíc
ješte zmáčknout levou myš nebo Enter pro položení okna na spravné místo. Tento
styl umisťování nových oken se mi libí, ale nevím, jak ho dosáhnout u fvwm2,95
a kwm, kde mě to pálí nejvíc. Kwm má sice typ Ruční a Ruční - klasícké, ale ani
jedno není to, co po něm požaduji. A prohledávat jenom kvůli tomu zdrojáky....

Telcontar