VYRESENO: Divna maskarada

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Leden 22 17:05:16 CET 1999

Zdravim,

vyresil jsem ten problem s maskaradou. Pripominam pro jistotu, ze nektera
URL nefungovala.
Cely problem spocival v tom, ze jsem mel nastavene MTU/MRU na hodnotu 576,
protoze casto pracuju na serveru pres secure shell a pokud nekdo neco
tahal, nedalo se s tim pri 1500 delat.
Problem nastal v pripade, ze nejaky server posilal data tak, ze se nevesla
do jednoho paketu a musela se fragmentovat. Fragmenty uz ale neobsahuji
informaci o portu a tudiz nemohly byt forwardnuty na spravny comp.
Nepomohla ani volba IP_ALWAYS_DEFRAG pri kompilaci kernelu. Zda se, ze
jedine reseni je zvednout MTU/MRU na 1500. To zarucene pomuze.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz