SAMBA - detekce zmeny souboru

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pátek Leden 22 18:40:59 CET 1999

Zdravim,

 mam nasledujici problem se sambou.

 Na linuxovem stroji mam rozjetou sambu a adresar mam nasdileny jako disk v
NT.
 Pri vyvoji software pouzivam MS Visual C++ a projekt mam nan nasdilenem
 disku na Linuxu.

 Vsechno funguje OK ale ...

 MS VC si testuje jestli nahodou editovany nebyl soubor zmenen nejakym jinym
 programem a pokud uzna ze byl, tak vyhodi okno jestli ho chci znova
natahnout
 z disku, nebo ignorovat zmeny. No a jsou chvile kdy mi toto okno vyskoci
kazdych 5
 sekund a nekdy mi to jede hodiny tak, jako bych to mel na lokalnim disku,
 kdy okno nevyskakuje. Samozrejme ze zadny program tento soubor
nemodifikuje,
 takze si myslim, ze za to muze samba. Nevite kde by mohl byt problem a jak
 ji prinutit k rozumnemu fungovani ?

                Diky
                            JD

--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1