we do not relay

Petr Savinec savinec na ges.cz
Sobota Leden 23 07:19:48 CET 1999

Pocitac ma

>Toto reseni pomohlo, ale ted pro zmenu nemohu odeslat pres tento pocitac
postu.
>vraci mi to naprosto stejnou hlasku.
>
>Co s tim?
>
>Vita

Podobny ne-li stejny problem jsem mel take. Ale staci zmenit, upravit
standartni soubor redhat.mc (v sendmail konfiguraci) nebo vytvorit soubor
napr. domena.mc. Uprava spociva v odstraneni bud vsech ( pro vyzkouseni ...
uz si to presne tolik nepamatuju) 'HACK' radek ale urcite techto radek:
HACK(use_relayto,`/etc/mail/relay_allow')
HACK(check_relay3)
Potom by to nemel byt problem ... ale v pripade, ze pouzivate dialup, tak
bych mozna vsechny 'HACK' vynechal.
Pak staci pomoci 'm4' vytvorit soubor domena.cf a prekopirovat jako
sendmail.cf ... v kazdem pripade doporucuji prostudovat dokumentaci na
www.sendmail.org.
S pozdravem
                        Petr Savinec