Re: pásková jednotka Archive Viper 150e

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Leden 24 18:24:54 CET 1999

On 24 Jan 99, at 15:12, Michal Štekrt wrote:

> Ahojte,
> Rád bych rozchodil  zařízení viz. subj. pod Linuxem
> Mám to připojené SC402 SCSI rozhranní a když dám: "modprobe st" tak je v
> /proc/scsi/scsi a v něm je : "Atached devices: none"
> z toho usuzuji, že to SCSI rozhraní  se na driver chytlo, ale nějak nevím, jak
> ho přinutit aby si připojil  tu páskovou jednotku, co na něm visí.
>
> lsmod mi vypíše následující:
> Module                  Size  Used by
> st                       29756   0  (unused)
> scsi_mod           53108   1  [st]

> [...]

Ja osobne nepouzivam pro SCSI moduly, ale jedno vim jiste, je potreba
mit podporu paskovych jednotek, coz je zrejme ten st modul, pak na
tom vypise ale chybi modul pro ten SCSI radic, ktery pouzivate.
Dalsi vec je, jestli vubec ten modul pro SCSI radic nasel svuj radic,
jestli treba nepotrebuje nejake parametry jako io a irq, coz bych
skoro rekl, ze ano.

zdravim
dan

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Zeme je placata, deti nosi cap,
a windows 95 jsou stabilni operacni system.