Sendmail

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Leden 24 18:24:54 CET 1999

On 24 Jan 99, at 10:09, Pavel Trefny wrote:

> Mam problem s dorucenim posty pro domenu na pocitac brana.domena.cz.Moje MX
> zaznamy jsou v poradku,ale pise to nejake chyby v localni configuraci co
> stim mam delat ??

Prvni co muzete delat, je ze se naucite pokladat otazky, protoze bez
toho, aby jste poslal chybove hlaseni neni vubec jasne, co se deje.
Nicmene ze skusenosti bych to tipnul tak, ze mate stroj
brana.domena.cz
a maily posilate na adresu
necte_dokumetaci na domena.cz, coz konci hlaskou o vadne konfiguraci
DNS. Oprava je snadna, najit v /etc soubor sendmail.cw a na nektery
jeho radek (treba prvni, ze) doplnit
domena.cz

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ne zihadla, ale med prinesl vcelam slavu.