Přístup na HW IO porty pod Linuxem

Martin Mares mj na ucw.cz
Neděle Leden 24 21:41:55 CET 1999

Zdravim,

> jak  se zapisuje v Linuxu na porty ?
> Zajímá mě přístup pomocí inb, outb & spol. z Céčka.
> Je mi jasné, že si je musím povolit pomocí ioperm. To jsem také udělal a
> vrátilo mi to OK. Přesto, když se pokusim ten port číst, tak přijde SIGSEGV.
> Na tom portu by mělo být volno.

   Tento pristup by mel fungovat. Mimochodem, muzete poslat kompletni
program?

> Ještě jedna věc. Když si jako root vypíšu cat /dev/port tak mi totálně vytuhne
> mašina. Je to v pořádku ? (podruhé jsem to radši nezkoušel)

   To je vice mene v poradku -- na spouste pocitacu existuji porty, ktere
jsou write-only a pokus o cteni vyvola zapis hodnoty, ktera se prave v tom
okamziku nachazi na sbernici :(

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Air conditioned environment - Do not open Windows."