CDROM od CZLUGu

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 25 10:09:56 CET 1999

On 25 Jan 99, at 0:15, Milan Kerslager wrote:

> jsem clenem, CD jeste nemam, ale hodilo by se mi, kdybych si mohl
> stahnout ten image, abych neplytval casem. Potrebuju ho pro me studenty
> a pro kamose na tenhle tyden. Mohl bych "za odmenu" opravit ty blbinky,
> pokud budu vedet, jake.... Ono by vubec bylo dobre, kdyby se nejaky
> image nekde valel a s pripadnymi dobrovolnymi "maintanery&opravari"
> skrz specialni konferenci + URL pod linux.cz

Image, který byl pálen na CD je umístěn na adrese
ftp://poli.feld.cvut.cz/pub/rhcd.img

Na tomtéž místě je v /pub/rh instalace, kterou jsme používali. Je to
ovšem zrcadlo ftp.muni.cz a nepočítám, že bych ho tam držel trvale.
Ten image tam můžu nechat jak dlouho bude potřeba. Připojení je na
TEN34.

Opravě blbinek se samozřejmě nebráním. Netscape bych asi zrovna
neopravoval, ale na ssl-wprapper a pinetd z adresáře
/local/crypto/RPMS by se někdo podívat mohl. Na ucw asi také, i když
to možná skusím večer udělat sám, jednou se už musím naučit dělat
pořádná rpm.

zdravím
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Zeme je placata, deti nosi cap,
a windows 95 jsou stabilni operacni system.