vfat a velká písmena

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Leden 25 10:54:44 CET 1999

Na přenášení dat z domova do práce (a zpět) používám ZIP100. Doma ji mám ve svém
stroji, ale v práci v jiném stroji na síti == musím na ni mít vfat - dotyčný
stroj jede pod Windows. Když však doma vytvořím nějaké nové soubory, jejichž
jména se vejdou do 8.3, tak se mi uloží tak, že doma (jako připojenou vfat) je
vidím správně malými písmeny, ale v práci (jako připojený smbfs) jsou jména
všechna velkými písmeny.

Evidentně jsou uložena pouze krátká jména (neboť se vejdou do 8.3), ale ta
jsou v DOSu implicitně všechna velkými písmeny. Kdyby Linux uložil i "dlouhé
jméno", které by bylo malými písmeny, bylo by to v pohodě. Ale lze to ale nějak
zařídit? Zkoušel jsem studovat man mount, doc ve zdrojácích jádra, ale
bez úspěchu.

Slávek.