mars_nwe

Filip Sedláø syndicate na 486dx100.net
Pondělí Leden 25 12:12:10 CET 1999

Zkousel jsem MARS na RH5.0 a mel jsem uplne stejny problem. Nakonec jsem
v zoufalosti instaloval Sarah 2.0 a vse funguje uz nekolik mesicu (tedy
az na velka/mala pismena) ke vseobecne spokojenosti.
Nejsem odbornik na Linux, ale zda se mi, ze problem bude bud ve verzi
jadra, nebo nekterych knihoven.

Filip Sedlar