Xconfigurator z RH5.2CZ hlasi segfault

Pondělí Leden 25 18:45:37 CET 1999

Oto Buchta (oto_b na jezek.buchtovi.cz) wrote:
: Z nejakeho mne neznameho duvodu hlasi Xconfigurator z RH5.2 CZLUGu
: Segmentation fault - core dumped.
: gdb -c core hlasi
: Program terminated with signal 11, Segmentation fault.
: #0 0x400a45cd in ?? ()
:
: Pad nastava v okamziku, kdy vyberu typ karty.
: Mam tam kartu, ktera fungovala s ATI-Mach64 z RH5.1-cz. Vyberu-li jakoukoli
: kartu vcetne unlisted, spadne. Prvni pad nastal pri instalaci.

Me se to chova uplne stejne, jakmile pouziji novejsi Xka nez byly standardne
v distribuci (tj. 3.3.2.3). A protoze mam videokartu s chipem Riva TNT,
potrebuji minimalne 3.3.3. Zkousel jsem oficialni RPMka z
ftp://updates.redhat.com/5.2/i386/... a jak s 3.3.3 tak s 3.3.3.1 mi
Xconfigurator zkratka nefnuguje. Tak pouzivam XF86Setup.

Mam uplne tu nejzakladnejsi distribuci RedHat 5.2, takze bych z tohoto
problemu nevinil zadne zmeny od CZLUGu. Muze jit leda tak o to ze na
CD mohou byt uz standardne RPMka k XFree86 3.3.3, se kterymi jak je videt
nepracuje XConfigurator. :-(

Leos Bitto