psani dokumentace

Michal Kocer kocer na nime.cz
Úterý Leden 26 09:10:54 CET 1999

Dobrý den!
> chci se zeptat v cem se da psat dokumentace, abych potom z toho
> mohl vygenerovat TXT a HTLM soubor.
Na takouvouto věc se hodí  SGML a nebo info.
Z obojího můžete vygenerovat TeX,PS,TXT,HTML.
Já nejraději používám přímo TeX, který si poté překonvertuji
do jiného formátu.
> Potreboval bych neco jednoducheho
> abych se to dlouho nemusel ucit :) a aby to chodilo pokud mozno i pod NT.
Má-li to být i na UNIXu i na NT a má-li to být alespoň trošku universální,
tak to bude vždycky něco co po Vás bude chtít nenulovou námahu.

Nejjednodužší může být napsat dokumentaci v HTML a poté si ji
z prohlížedla vyexportovat jako TXT. Takový postup je přenositelný
pod libovolnou platformu a dokumentaci můžete psát v tom co máte
rád.

			Michal Kočer
Michal Kocer <kocer na nime.cz>      / o  o \         telefon: 0603 283163
Nieder-Meier s.r.o.                  x              http://www.nime.cz/
Dalsi informace ziskate odeslanim prazdneho mailu na kocer+info na nime.cz