nefunkcni XFree86-3.3.3-1

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Leden 26 11:40:03 CET 1999

Preji dobry den !

Pokousim se nainstalovat RH 5.1 na stroj PII s gr. kartou Matrox
Millennium G200 Podle doporuceni jsem udelal upg. XFree86 na 3.3.3-1,
ale nedopadlo to nejlip. S jadrem 2.0.36 to funguje, ale s 2.2.0-pre9
se po prikazu 'startx' objevi chyby :

_X11TransSocketOpen: socket() failed for local
_X11TransSocketOpenCOTSCClient: unable open socket for local
_X11TransOpen: transport open failed for
local/localhost.localdomain:7

Na tomto stroji neni sitova karta a vsechny kernely maji vypnutou
podporu site a vseho sitoveho. V cem je tedy problem ? Kdyz se na to
odivam ocima laika, "nechci zadne sitove sluzby => at si pro me za me
delaji procesy se siti co chteji, me to nezajima". Je nejaka chybicka
v jadre nebo jsem se prehlidnul a mam neco spatne nastavene ?

Diky za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s