nastaveni kde "like W95"

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Leden 26 11:56:35 CET 1999

Preji dobry den !

Libi se mi kde,ale k "dokonalosti" chybi  jeste par malickosti :

 - hlavni menu se aktivuje klavesou "K". Slo by nastavit aktivaci
tohoto tlacitka klavesou "wokna" ? Vyskytuje se na vsech klavesnicich
a bylo by skoda ji nechat zahalet. Pripadne sla by pdobne vyuzit i
druha wokenni klavesa ?

 - moc by se mi libilo, kdyby se daly nastavit 2 (a vice) klavesnic,
prepnaly by se pomoci "L-Alt + Shift" a kdyby byly viditelne na
hlavnim panelu indikace, ktera je aktivni.

 - jak se udela "zastupce na plose" ? Zkusil jsem to, do kolonky
'vykonat prikaz' jsem doplnil '/usr/bin/mc'. Kdyz jsem na tuto ikonu
poklepal, nic (uzitecneho) se nestalo. Bude nekdo tak moc hodny a
poradi mi ?

Predem diky za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz