nastaveni kde "like W95"

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Leden 26 12:29:45 CET 1999

Na více klávesnic lze s úspěchem použít 'kikbd'. Jen s přepínáním s použítím
klávesy Alt jsem měl problémy - Shift či Alt se občas 'zasekl' a pak se
přepnutí provedl ihned po stisku samotného Altu či samotného Shiftu.

Ikonu na ploše lze jednoduše vytvořit - stačí na ploše pravé tlačítko / Nový
/ Program a vytvoří se 'zástupce' ekvivalentní zástupci z Win.

Jen ta klávesa Win by mne také zajímala. Sice totéž provede Alt+F1, ale když ty
tři klávesy tak zahálí...

Slávek.

Dne Út, 26 leden 1999 jste napsal(a):
|Preji dobry den !
|
|Libi se mi kde,ale k "dokonalosti" chybi  jeste par malickosti :
|
| - hlavni menu se aktivuje klavesou "K". Slo by nastavit aktivaci
|tohoto tlacitka klavesou "wokna" ? Vyskytuje se na vsech klavesnicich
|a bylo by skoda ji nechat zahalet. Pripadne sla by pdobne vyuzit i
|druha wokenni klavesa ?
|
| - moc by se mi libilo, kdyby se daly nastavit 2 (a vice) klavesnic,
|prepnaly by se pomoci "L-Alt + Shift" a kdyby byly viditelne na
|hlavnim panelu indikace, ktera je aktivni.
|
| - jak se udela "zastupce na plose" ? Zkusil jsem to, do kolonky
|'vykonat prikaz' jsem doplnil '/usr/bin/mc'. Kdyz jsem na tuto ikonu