Sendmail + genericstable

Jiri VALENTA Jiri.Valenta na sasprg.cz
Úterý Leden 26 12:25:12 CET 1999

Antonin Vecera wrote:

> Dobry den,
>
> pokousel jsem se nastavit sendmail, aby mi prekladal adresy
> z jmeno na domaci.domena na jmeno na provider.domena .
> Pouzil jsem genericstable, ale preklada mi to JEN pro "From: jmeno".
> Kdyz to ma prelozit "From: jmeno na domaci.domena" tak to nejde - nebere fqdn.
> Ma s tim nekdo zkusenosti???
>
> Instalace je RedHat 5.2, sendmail.cf jsem pouzil tak, jak byl, jen jsem
> odkomentoval radek s definici genericstable a prislusny blok v rules.
>
> v /etc/genericstable je:
> jmeno   jmeno na provider.domena

> [...]

Zdravim,
  nevim jestli si dobre vzpominam:

Sendmail nepracuje primo  se souborem /etc/genericstable.
Myslim, je to jen zdroj pro vytvoreni databaze (pomoci makemap nebo
dbm).
Typ databaze musi souhlasit s onou radkou v sendmail.cf.
Vetsinou je tam "hash" nebo "dbm".

Mozna kecam, ale mrknete do nejake dokumentace (/usr/doc/send...) a
treba to projedte "grep makemap *".