Queuing pro urcitou domenu

Milan Suchanek such na cadis.cz
Úterý Leden 26 17:07:19 CET 1999

> Je to mozne, ale nevim jak. Kazdopadne jsem cetl v dokuemntaci od
> nejakeho tahace posty pres ETRN (fetchmail?), ze pro zprovozneni mate
> pozadat ISP o rozdeleni fronty posty na dve, jednu dorucovanou
> klasicky a ve druhe vypnout warningy.

Coz o to, tohle se bude dit na nasem serveru, jedna se o maily pro nasi
pobocku. Ta moznost rozdeleni fronty se mi docela zamlouva. Matne si
vzpominam na nejaky perlovsky skript, tusim v contribu u Sendmailu,
ktery umel projet frontu a maily urciteho stari nahazet do dalsich
front. Paak by stacilo cronem spoustet rozesilani s delsi
periodicitou...

Vida, tak nakonec jsem si skoro odpovedel sam. :-)))

> zdravim
> dan

Milan Suchánek

CAdis a.s.