RE: Pojďme začít dělat (Re: tragikomedie (long))

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Úterý Leden 26 18:06:22 CET 1999

> Ale to se dá přece všechno nakonfigurovat! Proč by měl init
spouštět
> xdm, když
> může spustit startx a v Xclients mít startkde, ne? Když tak mne
> opravte.

Ono to prihlasovani vubec neni blbe. A xdm kdyz ma v Xclients
startkde jej samozrejme spusti. Otazka je jestli npri instalaci nedat
vybrat mezi treba GNOME (i kdyz nevim jak moc je hotove pro
"uzivatele") nebo KDE.

> No bojím se, že přesně toto pan Málek je. Technický antitalent.
> Jestliže nevím,
> jaký je rozdíl mezi serverem a pracovní stanici, tak pak fakt
nevím.

Linux dokaze skryt cokoliv. Jen se musi najit programator, ktery to
napise. Protoze vsak asi spousta programatoru pro Linux se zivi jeho
instalaci a spravou ... :-) Jde spise o to (jak jsem ted nekde cetl
primer), ze do auta sednu a jedu, kdezto pocitace me nuti stale neco
opravovat. A to samozrejme bez vyjimky.

Tomas

PS Já si na ta nabodeníčka nezvyknu.

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137