Re: SIGSEGV a co dál ?

Úterý Leden 26 20:49:28 CET 1999

On Mon, 25 Jan 1999, Michal Stekrt wrote:

>   ^^^^^^^^^^^^^^^  tohle by mě zajímalo, ve kterých všech případech a jak mezi
>                                    nimi rozlišit aniž bych zkoumal core ?

Predevsim, kdyz provede nepovoleny pristup do pameti, coz zahrnuje jednak
zminene pristupy k neplatnym adresam, ale i napr. zapis do stranky, ktera
je jen pro cteni. Take kdyz zkusi provest privilegovanou instrukci bez
predchoziho dovoleni (napr. zakazat preruseni, nebo lezt na porty).

Zvenku to nijak rozlisit nelze (leda tak, ze si program SIGSEGV sam
chytne, prozkouma priciny a vypise nejakou diagnostiku).

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"