2.2.0 venku

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Leden 26 19:40:08 CET 1999

On 26 Jan 1999 04:48:48 +0100, David Sauer wrote:

: Tak jsem s překvapením zjistil, že 2.2.0 je už venku. Zrcadlená kopie
: na sunsite.mff.cuni.cz má datum vytvoření 26.1.1999 1:41 ... docela
: rozdíl proti 2 roky předem oznamovaným Windozům...

Len netreba privcas kricat hop. Som velmi zvedavy, ako to
dopadne - IMHO to este mesiac _dosledneho_ code-freeze
a testovania chcelo.

V poslednom case sa objavil obcasny deadlock niekde
vo vm systeme, ktory vyzeral dost zle. Pokial viem,
zatial ho nikto nevie reprodukovatelne vyvolat,
nieto opravit.

Nova verzia NTFS bola niekde v pre4 zaradena v nekompilovatelnom
stave, po oprave nevedela pristupovat k niektorym filesystemom
a po oprave aj tohoto problemu oopsuje, robi deadlocky na
tych NTFS adresaroch, kde k tomu oopsu doslo, a leakuje
pamat jadra. Prave som to skusil na pre9 - staci trikrat
rozsiahly find (ktory ma kazdy v updatedb) a mame oops.
Inymi slovami, chodi omnoho horsie, ako stara.

Neverim, ze sa podobne veci za par dni stabilizuju
a vseobecne sa mi krivka odstranenych bugov zatial
nezdala vyrazne klesat, zato jadro bolo otvorene
aj pomerne rozsiahlym patchom. Takze to berte ako
predvarovanie a ludom, ktori nie su zvyknuti
na developer jadra, by som odporucil este pockat
na par prvych patchov.

No ale mozno bude pri Linusovi stat stastie :-)

Zdravi
--
				Stano