nsc a Y2K (Was: Re: MX smerovane na CNAME)

David Trcka trcka na poda.cz
Středa Leden 27 09:51:25 CET 1999

On Tue, 26 Jan 1999, Oto Buchta wrote:

> Ale panove, panove, proc shanet dalsi soft a ucit se ho, kdyz snad
> vsichni zname vi a regularni vyrazy, ne?

hmmmno jo, ale zajimalo by me, jak mi vi vygeneruje seriova cisla, reverzni
DNS a zkontroluje, jestli tam nemam nejake kraviny.
Chapu, ze delat domenove soubory rucne ma sve kouzlo, ale tak do 5 domen.
Pak uz je to spis otrocina.
btw: kdyz uz jsem nakous nsc a seriova cisla, nsc generuje serialy jako
YYMMDDneco (AFAIK). Jak je to v tomto pripade s problemem Y2K?

David Trcka, PODA s.r.o., Havirov
network administrator/spravce site
          ICQ#: 24079192