Oracle na Linux

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Leden 27 11:46:41 CET 1999

> rad bych se zeptal - pouziva to nekdo? Zkouseli jsme ruzne sql, ale jen
> Oracle jakztakz vyhovuje. Ted jen na jakem OS - do WinNT se mi nechce,
> Novell by snad byl OK, ale nejsou nove verze, takze snad Linux - ale jak
> je to s realnou funkcnosti, bugfixy atd. Potrebujeme neco hodne
> spolehliveho.

Na to by asi bylo nejlepsi zeptat se primo Oracle Czech, jakou podporu
jsou schopni na Oracle pod Linuxem dat. Pokud Oracle bere tento port
jako plnohodnotnou vec, tak by nemel byt problem, aby bugfixy napr.
pro Solaris byly dostupne i na teto platforme.

 The total number of bytes in all expressions in the GROUP BY clause is
 limited to the size of a data block minus some overhead. --Oracle SQL Ref.