Pojome zahmt dllat (Dlooouhe)

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Středa Leden 27 11:53:52 CET 1999

	> Co bych jako uživatel očekával od TNLČ (TenNášLinuxČeský):
	> 1) Čeština funkční hned po instalaci a jednotná jak pro X, tak
pro konzolu.

	Alespon me doma tohle chodilo pro RH52-cz out-of-box v X, pro
konzoli jsem musel upravit dva soubory v /etc/sysconfig.

	> 2) Klikací konfiguráky včetně předpřipřavených konfigurací a
konfiguračních
	> skriptů.

	Klikaci konfiguraky: tohle mi nedava smysl. Sorry. Co ma smysl
(a nesouvisi s cestinou) je neco jako poloautomaticky vytvareny rescue
disk, ktery je schopen dostat syrovou distribuci do funkcniho
nakonfigurovaneho stavu. [nejsem si jisty, ze to jde na 100%].

	Co ma dale smysl jsou predinstalovane systemy s linuxem [nebo
instalifesty].

	> 4) Aby systém nebyl DODO (Dokonfiguruj si sám), ale musí být
	> Překonfigurovatelný.
	> 5) Plně česká, srozumitelná a jednoduchá instalace.

	Viz predchozi bod. Kvalitni online dokumentace [howto apod.] pri
instalaci by rozhodne nebyla na skodu. Cesky.

	Ludek Brukner