externi HDD na RH 5.1 - 2.2.0

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Leden 27 13:06:42 CET 1999

Preji krasny den a lepsi pocasi nez je ted !

Ve firme mame externi HDD (puvodne to byvala CD-ROM), ktery s W95
spolupracuje s ovladacem Shuttle. Povedlo se mi to zprovoznit i v
linuxu (moduly parport, epat a pd). Aktivace okamzita, prenos dat
subjektivne rychlejsi nez na W95. Sqele !!!

Mam ale drobny problem. Jeste se nam tu vyskytuje druhy prenosny HDD
(taky na paralelni port). Je to takova mala cerna krabicka, napajena
kablikem z klavesnice a uvnitr je IDE disk z notebooku. Popis :

----------
Disk2Go
Portable hard disk
Support EPP mode
EH-100
----------

Je s nim disketa s ovladacem pro DOS a W95. Pri aktivaci se ohlasi
jako : 'EH-100e/EH-132e' a pod W95 funguje normalne. Linux ho ale
nevidi - zkousel jsem natahnout moduly parport a aten (bez problemu),
ale dal se nechyta ani pd ani pf. Mate s tim nekdo zkusenosti ?

HW : P200MMX, on-board LPT (378h) EPP mod
SW : RH 5.1, kernel 2.2.0

Diky za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz