mysql: zmena charsetu

Středa Leden 27 14:32:16 CET 1999

=?iso-8859-2?Q?Zden=ECk_Mazanec?= (bluehawk na cesnet.cz) wrote:
: DD,
:   da se nejak zmenit defaultni znakova sada pro trideni z iso...-1 na
: czech/iso...-2 jinak nez opetovnou kompilaci? Zatim jsem na tohle tema
: nanasel  nic jineho nez ./configure --character-set=czech (nebo tak nejak,
: ted to nemam pred sebou ;-) )
: Diky za pripadne postrceni.
: Zdenek Mazanec

Zrovna vcera jsem cetl komplet dokumentaci k nejnovejsi verzi MySQL
(3.22.14b-gamma) a podle ni to jinak nez bez rekompliace nejde. Pokud
se dobre pamatuji tak je to na TODO listu.

Leos Bitto