Syslogd a remote logovanie

Středa Leden 27 16:24:42 CET 1999

Dobry den

Mam jednu malu otazocku. Skusal niekto remote-logovanie via syslog?
Viem nastavit syslog demony, ale na strane prijemcu nedokazem takto
prijate logy spracovavat zvlast do suboru. Vsetky spravy viem
nasmerovat do suboru (na konzolu), ale chcel by som logy prave z
niektoreho stroja logovat prave do jedneho suboru..
Cize potreboval by som nieco ako:
@masina			/var/log/masina/messages
co vsak nefunguje..
V manualovych strankach sa len pise o takejto moznosti, ale priklad
ziaden:-(

Mozno som nieco prehliadol, ale za pripadnu pomoc budem vdacny...

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |