Pojďme začít dělat (Dlooouhe)

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Leden 27 17:30:48 CET 1999

Oto Buchta wrote:

  Dobře, Medvěde, když už jsme u toho, existuje několik oprav IMHO jednoho
> nejdůležitějších programů, Netscape-u. Posílal to někdo do AOL? Opravil to tam
> někdo? Já to teda nevím. Samozřejmě, že je výborné, když někdo něco opraví,
> pošle to autorovi a ten to zařadí do nové verze. Ale NEFUNGUJE TO tam, kde to
> potřebujeme hlavně. Jak dlouho měly (?mají?) XFree problémy s češtinou? Proč
> musel Stano psát forced knihovnu?
>
> Ve světě by mělo být každé páté pecko osazené Linuxem (podle Psa). Je to tak i
> u nás? Těžko. Dokud nebude Linux mluvit BEZ PROBLÉMŮ Česky, bude u nás problém
> přesvědčit šéfy (lépe řečeno jejich sekretářky) o tom, že Linux je pro ně to
> [...]

Je potreba pouzivat spravne napsane aplikace - X-sy jako takove zadne
principialni
problemy s cestinou nemaji (zvlaste kdyz umi soucasne psat i cinsky)

--
     Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz