mysql: zmena charsetu

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Leden 27 18:48:00 CET 1999

On Wed, Jan 27, 1999 at 05:12:45PM +0200, Petr Kolar wrote:

> Opravdu by nepomohl ani preload funkcí pro třídění od Honzy Pazdziory?

Opravdu ne, sorry. Charset czech definuje úplně jiné chování uvnitř
MySQL samotného (z toho také pramení problémy s indexováním českých
sloupců -- je nutno použít binary). Standardní charsety jsou postaveny
na 1 to 1 konverzních tabulkách, a tomu odpovídá i kód vevnitř, bylo
nutného přepsat.

 The total number of bytes in all expressions in the GROUP BY clause is
 limited to the size of a data block minus some overhead. --Oracle SQL Ref.