Pojďme začít dělat (Dlooouhe)

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Leden 27 18:47:46 CET 1999

Oto Buchta wrote:

> S tím souhlasím. Taky to nechci dát z ruky, dokud to nebude O.K.. A co se týče
> bezpečnostních děr,  jde mi hlavně o workstation, kde mnoho daemonu nepoběží.
> Tím se bezpečnostní díry omezí o hodně (např. nebude tam asi imapd, sendmail,
> klasický telnet chci PLNĚ nahradit ssh, v konfiguráku toho bude víc deny než
> allow), ale stejně to bude potřeba hlídat. Avšak přebíráním balíků od Debianů
> nebo RedHatů (ještě nevím) na to nebudu sám.

Hmm tak nevim, ale myslim, ze Unix bez telnetu snad ani neni linux.
Navic na me privatni siti je pekny nesmysl si prenosy zamerne zpomalovat
sifrovanim.

Jinak si me velmi libila Davidova rada k pridani se :-)
To me pripada jako nejrozumnejsi, co v dane chvili muzes udelat,
pokud mas takovou velkou spoustu volneho casu.

--
     Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz