Co s hranici 2GB pro User space?

Středa Leden 27 19:30:47 CET 1999

On Wed, 27 Jan 1999, Petr Kubicek wrote:

> mam takovy maly problemek. Program, od ktereho mam jen
> binarky, s oblibou pouziva fce mmap na vse, co potka.
> Protoze jde o variantu textove databaze, dostal jsem
> se k limitu 2GB pro user space. Nema nekdo napad, jak

Bud je rec o trech gigabajtech nebo je to off-topic,
ponevadz je rec o Win32. :)

> to obejit, pokud mozno snadno a jednoduse :-).

Nejjednodussi (a skoro jedine myslitelne bez zasadnich uprav toho
programu) je provozovat to na 64 bitovem systemu. (Tedy za predpokladu, ze
jsou k tomu pro tu platformu binarky.)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"

P.S. a uplne od veci: nasel jsem moc hezky obrazek:
http://www.geggus.net/sven/anti-ms/roared.jpg