Divny Apache 1.3.4

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Leden 27 21:31:00 CET 1999

Zdravim,

prave jsem na pokraji zhrouceni z Apache 1.3.4

Mam cgi-script, ktery se jmenuje b_click. Pokud ho spustim v prikazove
radce, je vsechno OK.

Kdyz ho zavolam pres http, tak mi to rekne, ze takovy soubor neexistuje.
Pokud script prejmenuju treba na xyz, pri volani pres http mi opet Apache
tvrdi, ze soubor nenalezen.

A ted to nejdivnejsi: pokud prejmenuju libovolny jiny script na jmeno
b_click, tak ten prejmenovany dela presne to co ma. Ten Apache si proste
zasednul na jeden konkretni script!!!

A navic, pokud tomu scriptu seberu prava executable, hlasi misto
Apache File not found misto "Permission denied". Zkratka je to cele nejake
divoke.

Scripty jsou v C a do dneska do rana fungovali jak mely vsechny.
Rekompilace nepomaha. Jeste zkusim Apache 1.3.3, ale fakt uz jsem z toho
na palici...

Nema nekdo nejaky napad, cim by to mohlo byt?

Diky

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz