Divny Apache 1.3.4

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Leden 27 22:01:02 CET 1999

Dne 27. 1. 1999 Pavel Kankovsky napsal:

> doporucuji pouzit kombinaci opsny -X a nejakeho ladiciho nastroje (jako
> prvni bych pouzil strace, pak gdb)
>
> kdyz se neco chova divna, pak je treba nejdrive vyzkoumat, CO vlastne dela
> a teprve pak zjistovat PROC to dela

Uz jsem na to prisel. Byla to jedna stara chyba, ktera ted vylezla (cert vi
proc) na povrch.

Diky za radu, Pavle, kdyz clovek prestane plasit a logicky si promysli,
kde muze chyba vzniknout, je to najednou jasne jako facka :)

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz