Divny Apache 1.3.4

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Leden 27 22:41:07 CET 1999

Dne 27. 1. 1999 Petr Soucek napsal:

> A nemuze to byt tak, ze onu zpravu, ze soubor neexistuje, generuje prave
> ten Vas skript a ne Apache? Ten popis by tomu zcela odpovidal.

Ne ono to bylo nakonec jinak. Ten script dela za urcitych podminek redirekt.
Bohuzel nevim proc, pri hlasce, ze soubor nebyl nalezen zustala v
prohlizecich adresa toho originalniho scriptu, ackoliv vlastne slo o
upozorneni, ze neexistuje ta cilova stranka. Kdybych nezmatkoval a podival
se poradne do error logu, poznal bych to.

Navic tady to bylo jeste umocneno tim, ze ten redirekt je zalozen na cookies
- kdyz nejsou, redirektuje se, kdyz jsou udela script neco jineho. Ja mam
cookies porad zapnute, ale kvuli necemu jsem je vypnul a uz nezapnul. Proto
me to vyvedlo z miry, nebot jsem ten redirekt neocekaval.

Jak rika nekdo z teto konference (sorry, uz nevim kdo), presvedcil jsem
se, ze nejcasteji je chyba mezi zidli a klavesnici :)

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz