Syslogd a remote logovanie

Čtvrtek Leden 28 08:57:58 CET 1999

Dna St, 27 jan 1999 ste napisali:

Zdravím

>From: Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk>
>   Date: Wed, 27 Jan 1999 16:24:42 +0100
>   > Viem nastavit syslog demony, ale na strane prijemcu nedokazem takto
>   > prijate logy spracovavat zvlast do suboru. Vsetky spravy viem
>
>syslogd -r?
>Pavel Janík ml.
áno, syslog -r zabezpečí aby syslogd "počúval" a posielal aj po sieti,
tým že viem nastaviť syslogdémony som myslel to, že toto zabezpečené
mám. Môj problém spočíva ale v tom, že na stroji kde sa tie logy
zbierajú by som ich chcel "rozhádzať" aj do iných súborov, nie len
hromadne do messages, alebo nasmerovať na inú konzolu...
Viete ako na to?

Želám príjemný deň
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |