Syslogd a remote logovanie

Klicka Jan klicka na mmp.plzen-city.cz
Čtvrtek Leden 28 09:08:07 CET 1999

> Dna St, 27 jan 1999 ste napisali:
>
> Zdravím

> áno, syslog -r zabezpečí aby syslogd "počúval" a posielal aj po sieti,
> tým že viem nastaviť syslogdémony som myslel to, že toto zabezpečené
> mám. Môj problém spočíva ale v tom, že na stroji kde sa tie logy
> zbierajú by som ich chcel "rozhádzať" aj do iných súborov, nie len
> hromadne do messages, alebo nasmerovať na inú konzolu...
> Viete ako na to?

Měl jsem podobný problém, když jsem potřeboval rozházet logy od aktivních
prvků nejmenované firmy do souborů podle DNS jmen. Někdo mi v konferenci
nabizel syslog z TIS firewall toolkitu (www.tis.com) (umí regulárná výrazy),
ale tohle rešení se mi nelíbilo uz nevím z jakého důvodu. Takže jsem to
vyřešil ďábelskou trojkombinací typu standardní syslog + upravený swatch +
zběsilé podmínky ve swatch.conf. Na požádání můžu zaslat.

			Honza Klička