syntax chyba ve scriptu

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Leden 28 09:40:25 CET 1999

Dne 28. 1. 1999 Martin Syrovatka napsal:

> Hezky den
> Chtel bych pozadat o radu
>
> Pretvarel jsem si skript na filtrovani paketu(menil jsem pouze IP adersy) a
> po spusteni ipfil start mi hlasi toto:
>
> :comman not found
> :comman not found
> `/ipfilter: syntax error near unexpected token `in
> `ipfilter: ./ipfilter: line 21: `case "$1" in
>
> Bohuzel jsem v linuxu zacatecnik a tak nevim jak dale, zvlasyte kdyz
> kamaradovi prakticky stejny skript projde.

Bude stacit, kdyz vyhazite ty CR znaky na koncich readku, ktere tam mate.
Mel byste editovat unixove soubory na unixu a ne ve woknech ci DOSu.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz