RH + AMD K6-2 3D Now!

Salaç Martin XSALACM na lab.felk.cvut.cz
Čtvrtek Leden 28 09:28:08 CET 1999

Ahoj.

Rad bych se zeptal, jak tu probehlo cosi o tom, ze na
pocitace s procesory K6-2 linux nejde, tak jak to bylo: Linux nesel
vubec nainstalovat, nebo se kacel, nebo neslo lilo? Rad bych se jeste
jednou zeptal na problemy, ktere se u teto kombinace vyskytly.
Ja jsem totiz vcera vecer s kamaradem nainstaloval RH 5.2 na stroj s
CPU AMD K6-2 / 350MHz, 64MB Rameti, ATI 3DXpression 4MB, MB s
cipsetem VIA a zdalo se mi, ze vse funguje tak jak ma, vcetne X. Fakt
je, ze na nejake hlubsi testovani nebyl cas, takze nevim jak se to
bude chovat, ale prvotni dojem byl naprosto O.K.
Tak se omlouvam, ze to tu uz bylo a ze s tim otravuju zase, ale
zajimaly by me ty problemy.

Diky, mejte se vsichni moc fajn
                                        Martin Salac

P.S. Jo a natahli jsme to loadlinem z FAT16 partitiony.