Samba

Roka Juraj - Elef roka na valm.sk
Čtvrtek Leden 28 10:30:54 CET 1999

On Thu, 28 Jan 1999, Petr Bazant wrote:

> Reorganizuju sit a mam nektere problemy. Jenim z nich je Samba:
> Doposud byla nastavena tak, ze poskytovala sluzby vsem bez overovani
> (vsichni jsou "nobody") a zaroven bylo stanoveno pomoci
> "hosts allow ", kterych pocitacu se to tyka. Nyni potrebuju, aby vsechny
>
> sluzby byly poskytovany jen tem, kdo maji platny account ("security =
> user")

Mam podobny problem. Ked povolim public, tak to je ok, ale ked skusim
share alebo user na adresar, ktory je len pre uzivatela, tak si vypyta
login a pass a aj tak ma nezoberie. SKusal som aj zapnut/vypnut encrypt,
ale nedeje sa vobec nic. A dalsi problem mam, ze z NT workstation mozem
browsovat po adresaroch public cez sambu, ale z NT servera sa ani nemozem
pozriet, co je na tem samba serveri... Vypise mi to, ze:
\\muj_server is not accesible. The network path not found. Pritom na tej
istej sieti mi to z worstationu ide. Nejake napady?

				Elef.

       _/_/_/_/  _/       _/_/_/_/  _/_/_/_/   SUN SysAdmin and consultant
      _/        _/       _/        _/         on Military Academy
     _/_/_/    _/       _/_/_/    _/_/_/     Liptovsky Mikulas
    _/        _/       _/        _/         http://www.elef.sk
   _/_/_/_/  _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/         e-mail: elef na elef.sk