RH + AMD K6-2 3D Now!

Jan Kurik kurik na reax.cz
Čtvrtek Leden 28 10:49:28 CET 1999

>Rad bych se zeptal, jak tu probehlo cosi o tom, ze na
>pocitace s procesory K6-2 linux nejde, tak jak to bylo: Linux nesel
>vubec nainstalovat, nebo se kacel, nebo neslo lilo? Rad bych se jeste

    Ja provozuji Debian (HAMM) na dvou strojich s (K6-2 3D/350 Mhz) a (K6-2
3D/300 Mhz) uz temer pul roku (tu 350Mhz asi 2 mesice) a doposud jsem zadny
problem nezaregistrovat. Pouzivam to jako server s PostgreSQL, MySQL,
Apachem, Sambou a sem tam si na neco pustim i XWindows a doposud mi to nikdy
nespadlo a ani s instalaci nebyli problemy. Akorat ten jeden pocitac music
bootovat z diskety (ten druhy jede pres LILO), protoze mi BIOS nepozna disk
(Linux uz si s nim poradi v pohode).

Jan Kurik <kurik na reax.cz>