syntax chyba ve scriptu

Martin Syrovatka syrovatka na nac.pvt.cz
Čtvrtek Leden 28 11:56:20 CET 1999

Diky moc za radu. Ja jsem sice editoval jen na Linuxu, ale prenasel jsem ten
soubor na dosove diskete a ona se jiz pri kopirovani provede konverze.

-----Pyvodnm zprava-----
Od: Michal Krause <mike na navrcholu.cz>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 28. ledna 1999 9:41
Pxedmlt: Re: syntax chyba ve scriptu

Dne 28. 1. 1999 Martin Syrovatka napsal:

> Hezky den
> Chtel bych pozadat o radu
>
> Pretvarel jsem si skript na filtrovani paketu(menil jsem pouze IP adersy)
> po spusteni ipfil start mi hlasi toto:
>
> :comman not found
> :comman not found
> `/ipfilter: syntax error near unexpected token `in
> `ipfilter: ./ipfilter: line 21: `case "$1" in
>
> Bohuzel jsem v linuxu zacatecnik a tak nevim jak dale, zvlasyte kdyz
> kamaradovi prakticky stejny skript projde.

Bude stacit, kdyz vyhazite ty CR znaky na koncich readku, ktere tam mate.
Mel byste editovat unixove soubory na unixu a ne ve woknech ci DOSu.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz