Apache 1.3.2 modul_czech komp. unicodove knihovny

Michal Vitecek fuf na nightmare.sh.cvut.cz
Čtvrtek Leden 28 12:04:43 CET 1999

 Vas problem vezi v tom, ze neni nadefinovana promenna RANLIB. ta se
 definuje v Makefile, ktere je v src/. zmente tedy adresar na src/ a
 spuste 'make' tam (predpokladam, ze mate apache nakonfigurovany a
 opatchovany pro modczech (tj. ze jste zkopiroval vse, co je v src/ od
 mod_czechu do src/ od apache)).