trideni posty

Diamantik ... diamant na cspo04.sk
Čtvrtek Leden 28 10:07:33 CET 1999

On Tue, 26 Jan 1999, Kouril wrote:

> Dobry den,
> potrebuji poradit s tridenim posty z POP3 schranky. Maily pro vsechny
> uzivatele v dane domene se mi skladaji do jednoho mailboxu u ISP. Odtud je
> stahuju fetchmailem. Problem je v tom, ze se casto stane, ze fetchmail
> nedovede urcit prijemce a dopis odesle uzivateli, ktery spustil fetchmail.
>    Muzete mi prosim poradit zpusob, jakym lze docilit spravneho trideni?
> Dekuji.
>
> Dan

Zdravim ..

Ja som mal skoro podobny problem ak sa rozumieme dobre. Mne to zase robilo
tu srandu ze vsetky maily stiahnute fetchmailom mi hadzalo do jedneho
boxu.
 Poriesil som to pridanim suboru procmailrc do adresara /etc a bolo po
probleme. V tomto mozem poradit len jednu vec : man procmailrc

Ostavam s pozdravom :
"Vyhybajte sa praci a svojim nadriadenym ... "
Daniel Ciprus
SysAdmin
email : diamant na cspo04.sk
tel : 091/ 721 060